neděle 1. září 2013

Vypotřebováno za - SRPEN

Srpen utekl jako voda a já jsem opět spotřebovala několik produktů. Tak se půjdeme podívat jaké ...
Hanny*
  

První vypotřebováno - šampón na vlasy Instant Clear od L'oreálu - byla jsem s ním moc spokojená a možná si ho koupím i znova. Byl proti lupům a vážně fungoval. Během používání jsem neměla vůbec žádný lupy ani mě hlava nesvědila, takže můžu doporučit ♥.
Druhé vypotřebováno - osvěžující sprej na tělo od Avonu - co jsem na něm měla nejradši bylo to, že voněl naprosto dokonale a to po melounech ♥. Určitě si ho zase někdy pořídím!


Třetí vypotřebováno - antibakteriální gel od E.L.F - plní svojí funkci, je prakticky malý, takže se perfektně hodí do kabelky, nelepil, ale zrovna extra příjemně mi nevonil, ale možná si ho znovu pořídím, protože je fakt akorát velký.
Čtvrté vypotřebováno - balzám na rty Vanille od Yves Rocher - za tu cenu bych od něj čekala trošku víc, ale tak byl to obyčejný balzám na rty, používala jsem ho na noc a krásně voněl. Znovu si ho ale nekoupím, nebyl ničím výjimečný.


Páté vypotřebováno - odlakovač od Lilien - tradiční vypotřebovaný produkt měsíce (+deodorant).
Šesté vypotřebováno - krém na ruce od Kiss my Face - obyčejný krém z červnového Senzaboxu, byla jsem ale ráda, že ho byla pouze malá verze, protože mi moc nevyhovoval. Na rukou tvořil takový "film" a někdy i nepříjemně lepil. Určitě si ho nekoupím.

6 komentářů:

  1. znám jen ten sprej od Avonu, ale nějak mě extra neoslovil nemám takový spreje moc ráda, radši mám voňavky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já miluju meloun a tohle má melounovou vůni, takže pro mě to byla jasná líska na první přičichnutí :))

      Vymazat
  2. Ahoj holky, nominovala jsem váš blog na Liebster Blog Award, u mě na blogu jsou pro vás nachystané otázky, tak doufám, že se zúčastníte :) http://until-the-sun-comes-up.blogspot.cz/2013/09/liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ten melounový sprej mám také v srpnovém spotřebováno :)

    OdpovědětVymazat