úterý 24. září 2013

Srpnový Ladybox 2/2 - podrobněji o produktech


Tentokrát byla krabička růžová s černou krajkou a mě se teda moc líbila ♥. Mimo jiné měl Ladybox roční výročí, takže jsme dostali jeden produkt navíc jako dárek ^^. Dodatečně gratuluji k takovému úspěchu, jaký Ladybox má a přeju mu ještě hooodně takových let ☺.


Vnitřek byl opět vystlán růžovými papírky, žádná změna, ale já jsem spokojená ^^

Hanny*


1.produkt
KORRES - LIP BUTTER
 

Na mě teda poměrně tmavý, takže ho musím nanést jenom malinko. Má malou výdrž, žádnou parfemaci, pigmentace je taková střední. Produkt, který neurazí ani nenadchne.

Hodnocení:





2.produkt
RYOR - UVOLŇUJÍCÍ MÁTOVÝ GEL


Tenhle mátový gel je teda vážně síla! Když jsem ho nanesla na nohy, tak jsem myslela že mi pomalu umrznou. Gel se podle mě hodí hlavně na léto, kdy budete opravdu rádi a bude to příjemné, když budete mít pocit chladu na nohách. Já jsem ho vyzkoušela, když zrovna nebylo moc teplo a to mi teda nevyhovovalo. Taky mi moc nevoní, ta máta je tam moc silná. Každopádně až zase budou nějaká vedra, tak vyzkouším.

Hodnocení:



 3.produkt
INGLOT - OČNÍ STÍNY

Pro mě naprosto ideální stíny, které využiju! Barva je nádherná, taková béžovo-broskvová-až do růžova (moc mi to bohužel nešlo vyfotit), pigmentace je ale skvělá a výdrž taky není rozhodně špatná! Za mě asi nejlepší produkt z boxu ♥.

Hodnocení:






4.produkt
PURE FIJI - KONDICIONÉR Z KOKOSOVÉHO MLÉKA


Jedná se o kokosový kondicionér, ale kokos jsem v něm teda vůbec necítila. Za mě je to prostě normální kondicionér, který dělá to, co by měl dělat, ale žádné jiné zázraky od něho neočekávejte. Voní poměrně pěkně, ale šampon voní lépe.

Hodnocení:


5.produkt
PURE FIJI - ŠAMPON Z KOKOSOVÉHO MLÉKA
 

Stejně jako kondicionér produkt, který dělá to, co by měl dělat. Vlasy umyje, ale jinak asi nic. Voní teda mnohem lépe než kondicioner a vůně ve vlasech zůstává opravdu dlouho, proto si ode mě vysloužil ještě o jednu hvězdičku navíc ☺.

Hodnocení:


6.produkt
TMT - INCA OIL - PANDORA OIL


Produkt opět z kategorie neurazí ale ani nenadchne. Jak už jsem několikrát říkala, bezoplachové produkty moc nemusím.

Hodnocení: 

7.produkt
TMT - CRISTALL LIQUIDI LATTE

Vlasové mléko jsem použila poprvé a pokud nebude v dalších boxech nějaké jiné tak asi i naposled. Sama bych si to rozhodně nekoupila, protože to na mě nemělo skoro žádné účinky. Vlasy jsou po něm akorát trošku hebčí a i když mléko samo o sobě moc hezky vonělo, vlasy voňavé nezanechalo.

Hodnocení: 

8.produkt
LEE STAFFORD - LAK NA VLASY

 Nejprve jsem si myslela, že se jedná o lak na vlasy a když jsem ho použila, říkala jsem si "Sakra, vůbec netuží!". Až potom jsem si přečetla, že se jedná o lesk na vlasy. Bylo to poprvé, kdy jsem se s nějakým takovým produktem setkala, takže jsem byla ráda za novou zkušenost a musím říct že je to bomba! ♥ Nádherně voní a vlasy se díky němu opravdu více lesknou ;).

Hodnocení:

!!! CELKOVÉ HODNOCENÍ !!!

Produktů bylo 8 (5*8=40 hvězdiček) 

CELKOVÝ POČET HVĚZDIČEK JE TEDY:
29/40 hvězdiček !!!

3 komentáře:

  1. Máš to moc hezky nafoceno a okomentováno:-). Tento i zářijový boxík vlastním a s oběma jsem spokojená, i když ten více aktuální mi přijde ještě nadupanější:-))
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny článok! Veľmi sa mi páči tvoj blog. Máš to tu všetko naozaj pekné. :)
    Rada by som ťa pozvala na môj blog a aj na giveaway, ktorá tam práve prebieha.
    http://nalensworld.blogspot.sk/2013/09/giveaway-s-prekvapenim.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle jsem si taky objednala a jsem moc spokojená :) Zároveň nelituju, že ten zářijový jsem vynechala :)

    OdpovědětVymazat