úterý 3. září 2013

AVON - MEGA effects mascara


Tuhle řasenku jsem vyhrála v Giveaway na blogu http://www.carameels.com/ a upřímně jsem k ní byla ze začátku strašně skeptická. "Co to je za řasenku?", řekla jsem si, ale světe div se, i když má takový patvar, tak funguje naprosto výborně!

PLUSY (+)
Co je jejím hlavním plusem je to, že při jejím použití nemusíte používat kleštičky na řasy!!!! Řasy opravdu natočí perfektně! Dále má taky poměrně dobrou výdrž, ale určitě existují řasenky s lepší.

MÍNUSY (-)
Manipulace, poměrně hůř se s ní manipuluje, ale je to podle mě spíš otázka cviku. Horní řasy s ní zvládám už docela v pohodě, ale s dolními mám pořád problém :/. Vždycky na ně nanesu tý řasenky moc.


Celkově bych jí ale shrnula jako příjemné překvapení! To že perfektně natáčí řasy je pro mě super plus. Třeba na cesty s sebou nemusíte tahat i kleštičky. Dávám jí 4/5 hvězdiček ^^ a doporučení ke koupi!

Hodnocení: 
pod perexem jak řasenka vypadá na řasách
*HANNY*


Žádné komentáře:

Okomentovat