úterý 23. července 2013

Moje první výhra v Giveaway ^^


Tak se na mě poprvé, kdy jsem se účastnila giveaway usmálo štěstí a něco jsem vyhrála !!! ☺. Bylo to u Nikolky S. na blogu http://until-the-sun-comes-up.blogspot.cz/ a já jí chci za krásnej dáreček tímhle článkem ještě jednou moc poděkovat! ♥. Náušnice jsou nádherný a balzám na rty je skvělej (doma mám ten malinový, takže jsem moc ráda, že mám ještě stejnou verzi v pomerančové vůni ☺).
D Ě K U J U
Hanny*


6 komentářů:

  1. hezké ceny :) já pořád píšu do GA a ještě se mi nepoštěstilo vyhrát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem byla fakt hodně překvapená :) ale mile :)
      H.

      Vymazat
  2. Jee!:) moc gratuluji! já chci také konečně něco vyhrát!:D ten pomerančový balzám musí být mňamkózní!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) tak snad se k tobě štěstí taky dostane ;)
      H.

      Vymazat
  3. to jsem ráda, že se dárečky líbí :)) (a hlavně že v pořádku dorazily ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mooc! ♥ a dorazily skoro hnedka ;) děkuju ještě jednou :-*
      H.

      Vymazat