středa 24. července 2013

Další nakupování (hlavně laků na nehty ♥ klasika!)

Zase nějaký ty nákupy ♥

Antibakteriální gel, kosmetické tampónky a hlavně spooooustu laků !!!


Další laky s efektem tekutého písku

Ta barva nejde vůbec zachytit :(, je to prostě neonově oranžová ^^


Zlatá tečka na závěr ☺


Hanny*

8 komentářů:

  1. Krásné laky! :-) nikde jsem nemohla ty nové odstíny najít, achjo :/ a pozor na ten lak od dermacolu, je na gelové nehty a někde jsem četla, že vůbec nejde dolů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten princess odstín jsem třeba našla jako poslední :) chce to štěstí no :) .. hele mě šel docela v pohodě dolů :) šlo to trochu hůř, ale jde to :) ale i tak děkuju moc za varování ;)
      H.

      Vymazat
  2. Antibakteriální gel z dm je super, už mám asi 5.lahvičku. :D
    na ty nové laky od dermacolu jsem koukala, překvapilo mě, jak jsou mini! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou hodně pidi :) ale mě vyhovujou, nemám ráda velký lahvičky od laků stejně je nikdy nevypotřebuju :)

      Vymazat
  3. Koukám, že jsi taky lakomaniak jako já :) Jinak já ten princess taky nemůžu nikde sehnat, už mě to začíná pěkně štvát, abych pravdu řekla, chjó :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda jsem! :) a pořádnej ♥ .. tak snad se brzo dostaví nová várka, ten fakt ale musíš mít, je dokonalej ♥ :)

      Vymazat
  4. Krásné barvičky!:) ten antibakteriální gel mám taky:D konečně si můžu kupovat jídlo u stánků a svačit v mhd a nebojím se bakterií!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo to je super! :) já ho nosím už pořád s sebou ;)

      Vymazat