úterý 25. června 2013

25.6.2013 - aneb dneska mám NAROZENINY !!!

Dneska jsem se roku 1993 okolo 05:45 narodila :). Byla jsem malé pískle a teď je ze mě 20ti leté pískle :D. Stále u mě přetrvává stav, kdy si opravdu nepřipadám dospělá. Třeba se to změní ^^. Budu se tentokrát inspirovat z blogu Kissbook a dám tento článek jako možnost ptát se mě na různé věci :). Tak jestli vás něco napadá, šup s tím do komentáře ^^. 

Jenom chci upozornit, že na nějaký tupý, sprostý nebo urážlivý komentáře neodpovídám a budu je mazat ;). Jestli máte potřebu někoho urážet, tak klidně můžete, ale stejně to moc lidí neuvidí :).

Tak se mějte krásně a slavte se mnou ^^. Hanny ♥

20 komentářů:

  1. Tak to ti Haničko přeju všechno nejlepší, štěstí, zdraví a lásky! :)
    Hmm, tak na co bych se tě zeptala.. :D
    Co studuješ za VŠ? (možná jsi to už psala a já to přehlídla, nevím)
    A plánuješ jet někam na dovču? ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach jo, chybí mi tam *hodně :D
      Chtěla jsem být první, tak jsem to psala ráno v autobuse a nějak jsem úplně vynechala to nejdůležitější slovo! :/
      Tak ještě jednou, hodně štěstí:) a taky úspěchy tady na blogu, ať přibývají čtenáři:)

      Vymazat
    2. děkuju moc Verunko :)) jsi hodná, že jsi chtěla být první ♥ to mě fakt moc potěšilo :)
      a teďka k otázkám ...
      chodím na ČZU v Praze = česká zemědělská univerzita a zatím jsem dokončila prvák :) a myslím že jsem to ani nikde nepsala a i kdyby, mám sklerózu, takže to určitě ještě několikrát napíšu :D :)
      H. ♥

      Vymazat
    3. no vždyť to říkám, skleróza jak blbec :D zapomenu na druhou otázku odpovědět :D achjo, se mnou to je těžký :D tak ještě k tý druhý otázce: na dovolenou bohužel asi nepojedu (určitě ne k moři, jedině někam v ČR), protože máme přes prázdniny hodně praxí ve škole :(

      Vymazat
    4. díky za odpovědi! :) Tak snad se podíváš aspoň někde po Čechách :)

      Vymazat
  2. Tak to ti přeju všechno nejlepší :) :*

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji všechno nejlepší :) Mě je taky 20 a připadám si občas chováním tak na 12 :D Přijde mi, že čím jsem starší tím se chovám hůř a hůř :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak aspoň že v tom nejsem sama :D já taky, chovám se neustále jak puberťák a nevidím, že by se to nějak zlepšovalo, nebo tak něco :D
      H.

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší, kéž by mi také bylo zase 20. Chjo, jsem stará :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) .. ale nejsi stará, i když je pravda jak už tam není těch "náct" tak si připadám divně :D ale jinak žádná velká změna to není :)
      H.

      Vymazat
  5. Jůůů, všechno nejlepší přeju :) Taky mě ta dvacítka čeká, kurňa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuuuu :) a kdy máš narozky? :) abych věděla kdy taky popřát? :)
      H.

      Vymazat
  6. Díky moc :) Tvoje komentáře mě vždycky potěší!! :)
    Já jsem vánoční dítko, narozeniny mám 21.12. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů to je hezký :) jsi se narodila a byla jsi takový předvánoční dáreček ;))

      Vymazat
  7. No mamča si mě dovezla na Vánoce domů :) 25. prosince pak s tátou slavili Vánoce a mě si dali do postýlky pod něj - jako největší dáreček :D Hihi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to je roztomilý :) prostě nejlepší dáreček co rodiče můžou mít :) ♥

      Vymazat
  8. Jéé tak to moc gratuluju :-* ikdyž trošku opožděně :-)) všechno nejlepší :-) na co bych se tě tak zeptala :-))
    Třeba jak si představuješ svůj život za dalších 10 let? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju mockrát Holly :-* .. za 10 let? hele to už bych asi chtěla mít stálýho partnera, s kterým by jsme plánovali a nebo už měli rodinu, měla bych nějakou práci, nějakej byt a tak prostě taková ta perfektní rodinka, která se v tomhle světě už moc často nevidí :( bohužel ...
      H.

      Vymazat