pondělí 13. května 2013

Nail art - black glitter nails


Po poměrně krátké době mám přichystaný další nail art ^^ 
... tentokrát černý se stříbrnými třpytkami

Co potřebujete?
  • černý lak
    • p2 color Victim nail polish - 500 eternal
  • průhledný lak
    • Essence - 01 Absolute pure
  • stříbrné třpytky
    • vůbec teda nevím, kde jsem je koupila, nebo jsem je třeba jenom od někoho dostala, ale třeba na netu určitě nějaký třpytky na nehty seženete a nebo to klidně můžou být třpytky na oči, akorát je důležitý, aby to byly sypký třpytky
  • štětec
    • jakýkoliv štětec a nemusíte se bát, že by jste si ho zničily, já jsem použila obyčejný na stíny a pokud na nich zbyl nějaký lak, tak na konci to šlo úplně v klidu odrolit a štětec je bez jakékoliv vady :)




Postup:

  • nanesete "base coat" (já zase použila obyčejný průhledný lak a v pohodě to stačí) aby vám nehty z černého laku nezežloutly
  • poté nanesete jednu vrstvu černého laku a necháte zaschnout
  • při nanášení druhé vrstvy černého laku budeme postupovat po jednom prstu, protože potřebujeme, aby lak nebyl ještě zaschlý
    • na palec naneseme černý lak, poté "namočíme" štětec do třpytek a naneseme třpytky na nehet, můžeme i několikrát opakovat, prostě tak dlouho, dokud nejsme s výsledkem spokojené
  • takhle pokračujeme po jednom se všemi nehty
  • nakonec naneseme ještě 2 vrstvy průhledného laku
    • asi by stačila i jedna, ale je lepší dát dvě, aby byly třpytky líp zafixované :)
  • rada na konec
    • doporučuju tenhle nail art dělat třeba 2-3 hodinky předtím než jdete spát, schne docela dost dlouho, protože tam máte hodně vrstev a 2-3 hodinky proto, aby jste zase nešly spát s čerstvě nalakovanými nehty a obtiskla by se vám na ně peřina (a mít černou peřinu asi nikdo nechce :D)
    • já to takhle teda udělala a ráno jsem měla nehty krásně zaschlé a žádný stopy po peřině :)
    • chce to akorát si na tenhle nail art udělat víc času ;)


Inspirace?
Inspirovat jsem se nechala hlavně tady tímto obrázkem a určitě mi taky dopomohl článek, který už tady Verča psala na blog (zde odkaz). 


Doufám, že se vám článek líbil, že vám třeba nějakou inspiraci dodal :). Výhoda tohohle nail artu je v tom, že můžete tvořit všechny možné kombinace barev, můžete klidně udělat každý nehet jinak barevný a mě to docela dost bavilo :). Tak se mějte krásně ...
... Hanny ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat