středa 10. dubna 2013

Oriflame katalog č.6

A opět tu máme nový katalog od Oriflamu (tentokrát s číslem 6), kdo by měl zájem tak tady je zase online katalog a já jsem zase vyfotila pouze nějaké stránky, na kterých mě něco zaujalo. No abych řekla pravdu, moc toho tentokrát nebylo a ani jsem si nic neobjednala ;) , ale třeba vás zaujme víc věcí ;).

btw. To co mě zaujalo v minulém čísle jsem sem už tentokrát znovu nefotila, i když to je stále v nabídce ;)

JDEME NA TO! 
... Hanny ^


Tak samozřejmě tu nesmí chybět nějaký ty laky na nehty ;). Tentokrát s praskacím efektem. Ten už mě sice docela omrzel, ale ta kombinace zlatá modrá se mi moc líbí :). Modrý praskací lak má ale i Miss Sporty ;). 


Tyhle při lesky vpravo :) mají moc hezkou barvu.
A ten vlevo jak víte jsem měla (víc tady) a fakt ho moc nedoporučuju :).
 

Mají slevu na toaletní vody (o té růžové jsem psala tady), který jsou fakt moc pěkný ♥.

Tyhle stíny taky nejsou k zahození ;) (myslím ty dole), akorát bych si vybrala tu první škálu barev.

A nakonec to nejlepší ♥
Jelikož jsem měla katalog v ruce, tak jsem mohla tohle očmuchat a? DOKONALOST!
MŇÁM! ♥ Hned jsem se cítila jako bych byla někde u moře a v ruce cocktail ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat