středa 3. dubna 2013

Nivea - čistící pleťové ubrousky


Psala jsem vám už dřív o tom, že jsem si je koupila (tady) a tak konečně jsem je nějak víc ozkoušela a přicházím i s názorem na ně.
  • je jich 25 kusů za asi 129 kč (docela dost) :/
  • nedráždí
  • nijak silně nevoní, ale rozhodně nesmrdí, je to taková příjemná decentní vůně
  • odličují poměrně dobře
  • jsou znovu uzavíratelné ale je potřeba je uzavřít pečlivě, jinak by mohly vyschnout
    • např: E.L.F. má to zavírání mnohem lepší 
Jako jo, jsem s nima spokojená, až teda na tu cenu. Já je opět nakoupila ve slevě a to ještě docela ta cena šla (něco okolo 70 kč), ale takhle za těch 130 mi to přijde dost. Rozhodně ale nejsou špatné a doporučila bych je, protože nijak nedráždí a tím u mě mají plusové body :).

Hodnocení: 

Teďka jsem ale nakoupila odličovací ubrousky od Balea, tak uvidím, jak budu spokojená s nima.
Hanny*

5 komentářů:

  1. Od balei mám ubrousky ráda :-) jsou levné a prokážou stejnou službičku jako tyhle od Nivei :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna jsem od nich vypotřebovala asi 1/3 a naprosto s tebou souhlasím :)brzo sem o nich napíšu článek ;)
      Hanny.

      Vymazat
  2. Ještě jsem nikdy žádné čistící ubrousky nezkoušela... Četla jsem teda na tyhle od Nivei většinou kladný recenze, ale ta cena mi přijde fakt přehnaná. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda je :/, ale jak psala Holly B. (komentář nad) tak ty od Balea jsou super! :) brzo napíšu recenzi a bude ještě kladnější než na tyhle :))
      Hanny.

      Vymazat