čtvrtek 18. dubna 2013

Essence, Catrice, Manhattan výprodej - část první - lesky na rty

Konečně přicházím s první částí o výprodeji! Tahle část je poměrně krásná, jelikož se jedná o lesky na rty, které jsem tam koupila a já si koupila jenom dva :). Lesků totiž moc velkou spotřebu nemám (radši mám balzámy na rty) tak jsem si vybrala jenom dva. Vybírala jsem je samozřejmě podle barvy, ale co bylo pro mě naprostým překvapením, ale příjemný bylo to, že naprosto nádherně voní ♥.

Ten "broskový" (něco na ten způsob) je od Essence.
Celý název je Essence XXXL nudes lipgloss s číslem a názvem 02 LIGHT CANDY.
Voní jako vanilka ♥.
Na papíře jak vidíte je hodně světlá a na rtech vypadá hodně podobně. Dodá jim prostě lesk a trochu třpytek.
Stál, jako všechny lesky na výprodeji 30 kč.


Ten průhledný s hodně moc třpytkami je od Catrice.
Celý název znít Catrice lip APPEAL moisture & shine smoothing lip gloss s číslem a názvem 010 Daddy's Girl (fakt nevím kdo tak blbý názvy vymýšlí ale budiž ^^).
Nevím k čemu jí přirovnat vůní, ale je to taková sladká hezká vůně ♥.
Na papíře je průhledná s hodně třpytkami a úplně stejně vypadá i na rtech.
Stejná cena - 30 kč.

 

1 komentář:

  1. mne sa paci ten priesvitny davala by som si ho na ruz :)

    Inak ak hladas nejaku peknu a lacnu ceruzku na oci tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/f-kozmetika-neodchadzaj.html

    OdpovědětVymazat