pondělí 1. dubna 2013

Březnový Senzabox 2/2 - podrobněji o produktech

V první části (tady) byla opět nejprve ukázka všech produktů a teď jdeme na část druhou!

Jak jste si mohli všimnout, tak jsem si dala poměrně načas s tímto článkem. Chtěla jsem všechno víc ozkoušet aby byla recenze aspoň trochu k něčemu :). Tak jsem poctivě zkoušela a snad se vám článek bude líbit a třeba vám poradí s nějakými produkty u kterých váháte, zda si je koupit nebo nekoupit a nebo vám poradí v tom, zda si koupit nebo nekoupit Senzabox. S tím druhým vám poradím hnedka teďka: ANO! ♥. Vždycky tam najdete něco co vás opravdu hodně potěší, něco co vás hodně nepotěšilo, ale radost z toho aspoň malou máte a samozřejmě něco, co vám je k ničemu. Ale za tu cenu je to prostě bomba! ♥

Opět to bude poměrně dlouhý článek, ale tohle asi ani stručně napsat nelze :).
Takže všechno zase pod perexem = další informace ;]
Hanny ^*^



Krabička byla opět čtvercová, světle růžová a uvnitř byli malí ptáčci ♥.
Určitě body navíc, moc krásný :).
 

Vespod byl opět krepák a většina produktů byla zabalena v pěkném pytlíčku.
Byl růžový s peřím (to peří mi trochu lezlo na nervy, protože všude lítalo), ale jako nápad je to pěkný a opět body navíc ;).

Vzorečky navíc byly čtyři. 3 od Dermacolu a jeden od The Body Shop.
O těch vám potom povím podrobněji až jindy, protože by trvalo ještě o něco déle, až bych vyzkoušela i tyhle vzorky :) a to by prodloužilo zveřejnění tohohle článku ;).


!!! PODROBNĚ K PRODUKTŮM !!!


1.produkt
GOLDWELL - RICH REPAIR 60 sec TREATMENT

Zde byla možnost ze 3 produktů jaký dostanete.
1) Rich Repair 60 sec Treatment
2) Color Extra Rich 60 sec Mask
3) Dualsenses Color Shampoo

Já jsem dostala Rich Repair 60 sec Treatment, což teda jak jsem a pokud jsem správně pochopila je maska na barvené vlasy. Asi má zlepšit intenzitu barvy, dát vlasům lesk a tak. No jelikož vlasy barvené nemám, tak moc nemá cenu hodnotit tento produkt. Nepoznám, jestli zlepšil barvu nebo ne. Ale vyzkoušela jsem to :).
  • první co mě moc potěšilo je vůně, ta je moc pěkná :)
  • jak vidíte na fotce, barvu má lehce do fialova
  • jako je to fajn maska, ale nemůžu prostě říct, jestli funguje :) 
    • proto dávám neutrální počet hvězdiček - 3
  • plné balení je 200 ml a stojí 442kč 




Hodnocení: 


2.produkt
ANATOMICALS - OUR LIP BALM'S BETTER THAN YOURS.
BA NA NA NA NA NA BANANA LIP BALM


Miluju všechny možný patlátka na rty, takže jsem jásala, že ke mě dorazil tenhle a né oční gel :). Moc si teda pod pojmem oční gel nemám co představit, proto jsem zvědavá na ostatní co dostaly a konečně si o tom přečtu :) a nebo kdyžtak až na Senzaboxu ;).

  • vůně je dokonalá!!! ♥ spíš ještě víc než to :) [teda pokud máte rádi banánovou vůni]
  • nelepí
  • má ochranný faktor spf 15
  • je nažloutlý (prostě jak banán), ale na rtech je průhledný
  • krabička je nádherná, je originální a bavilo mě jí otáčet všemi směru a zjišťovat, kde je co napsaný :)
  • já mu nemám co vytknout !!!
  • tady je to jasných 5 hvězdiček a pro mě nejlepší produkt ze Senzaboxu !!!







Hodnocení: 


3.produkt
DERMACOL - ELIXIR MICELLAR LOTION

Na micelární vodu jsem byla hoooodně zvědavá, protože jsem všude možně o micelárních vodách četla, jak jsou skvělé atd. A když jsem si přečetla, že v Senzaboxu budou, rozhodla jsem se žádnou nekupovat a počkat. A udělala jsem dobře. V balíčku totiž přišlo plné balení !!!

  •  Neříkám, že by mi nevyhovovala, ale i když píšou, že je pro všechny typy pletí, tak mě docela vysušila. 
    • Musím si vždycky potom ještě namazat obličej nějakým krémem. 
    • Nevím jestli to tak třeba je u všech micelárních vod, ale mě to štve. 
  • Ale odličuje a vyčišťuje pleť dobře :)
  • Jestli si jí koupím nebo ne, tak o tom budu uvažovat dost dlouho 
    • cenově je přijatelná
    • nemusí se nic oplachovat
    • no uvidíme ... co vy, jak jste spokojení?
  • plné balení - objem: 200ml, cena: 139kč




Hodnocení: 


4.produkt
ANATOMICALS - FAREWELL THE SCARLET PIMPLEHELL 
DEEP CLEANSING MUD MASK
  • Senzabox se evidentně rozhodl, že mě donutí zkoušet různé pleťové masky, ale rozhodně mi to nevadí :)
  • toto je hloubkově čistící bahenní maska
    • má podpořit krevní oběh, vyčistit póry a černé tečky
  • moc se mi tady u ní líbí obal, Anatomicals si mě tímhle tedy 100% získali (i u lesku na rty)
  • bohužel ale když jsem jí vyzkoušela tak asi po 5 minutách mě začal tak divně štípat obličej a tak jsem se bála aby mi tam nenaskočila nějaká vyrážka (protože mám citlivou pleť a né všechno snesu) a proto jsme to smazala
    • nemůžu teda moc říct jak funguje, jelikož se tam má nechat 10-15 minut
    • tohle mě docela zklamalo, byla jsem na to dost zvědavá
  • taky mi zrovna nějak extrémně příjemně nevoní
  • a barva jak vidíte je fakt hrozná :D ale tak to je úplně jedno :)
  • bohužel tenhle produkt není pro mě :( ale věřím, že někomu fakt vyhovuje :)
  • jinak tohle bylo taky plné balení co bylo v Senzaboxu
    • je ho 15 ml a stojí 30 kč (to je moc dobrý!)
      • škoda že mi to nevyhovuje no ...



Hodnocení: 


5.produkt
WELEDA - TĚLOVÉ MLÉKO CITRUS

  • vůně je nádherná a přímo stvořená pro mě! miluju vůni citrusu
    • takže s tímhle se u mě Senzabox moc hezky trefil :)
    • druhá verze byla s rakytníkem a ten by mě asi tolik nebral jako citrus ;)
  • na někoho může být ta vůně dost vlezlá a silná, mě teda nevadí
  • vstřebává se docela dobře
  • píšou, že toto mléko chladí tak s tím souhlasím :D ale je to příjemný zchlazení :) a taky že oživuje (no tak to nevím ale možný to je ;)
    • rakytník má hydratovat
  • tenhle vzorek měl 20ml
    • jinak plné balení200ml a stojí 279kč
      • rakytník stojí 341kč


Hodnocení: 

6.produkt
MAKE UP FOR EVER PROFESSIONAL PARIS
AQUA EYES WATERPROOF EYELINER PENCIL

Vždycky mám z jakékoli dekorativní kosmetiky radost a tahle to nijak nezměnila :). I když teda tužky na oči nepoužívám. Dávám přednost fixám nebo tekutým linkám, protože když už něco takovýho používám, nanáším si jenom horní linky a spodní ne a tužka je podle mě praktičtější na dolní linky, ale nevadí :) ozkoušela jsem to i tak ;).

  • barva a sytost barvy je teda úžasná, stačí udělat jednu "čárku" a máte linku opravdu hodně šetrnou, né takovou tu "světle černou" jako je u jiných tužek na oči
  • výdrž je taky poměrně slušná :)
  • pracuje se s ní teda docela špatně na to jak je malinká, ale jde to
  • i když jsem na ní moc negativ nenašla tak bych si jí nekoupila jelikož její plná velikost stojí 400kč a to mi přijde na tužku na oči prostě moc
  • každopádně v balíčku mě potěšila :)




Hodnocení: 

7.produkt (pro předplatitelky)
YVES ROCHER - NUTRITIVE VÉGÉTAL

Jelikož jsem si předplatila Senzabox od března do května, přišel mi tenhle super dárek v hodnotě 149kč navíc. Je od Yves Rocher a pokud by někdo chtěl, tak tady si ho může koupit ;). Moc mě to potěšilo :). Nějak jsem totiž pozapomněla, že předplatitelky dostanou dárek navíc :).

  • denní i noční krém mají stejnou vůni, takovou nevtíravou, ale nějak výrazně mě nezaujala
  • na fotkách je vidět, že konzistence nočního krému je o hodně hustší než ta denního
  • je to určitě super věcička, ale úplně pro mě to není :)
    • spíš tím někoho potěším jako dárek







Čistící emulze s vyživujícími účinky (30 ml)



Noční vyživující balzám (15 ml)


Vyživující krém 24h (15 ml)


Denní krém (nahoře), noční krém (nalevo)
Noční krém je mnohem víc tužší než denní (myslím, že i na fotce to je vidět)


Hodnocení: 

8.produkt (blýskavý dárek zdarma navíc ♥)
SENZABOX - ZRCÁTKO

V pytlíčku bylo zrcátko SenzaBox, který je vážně moc krásný ♥. Škoda, že nemá druhou stranu, protože už teď ho mám upatlaný, ale je to maličkost, která fakt potěší :). Musím dávat prostě samý plusový body ;).


 

 Hodnocení: 


CELKOVÉ HODNOCENÍ
 Celkem bylo produktů osm = 40 hvězdiček.
Březnový Senzabox jich získal 28 hvězdiček.

Bohužel jsem neměla to štěstí a nevyhrála jsem jelínka z dílny Kamila Deers, ale každopádně 3 výherkyním moc gratuluju ;).

Tenhle březnový Senzabox rozhodně nebyl špatný, jsou tu produkty, za které jsem moc ráda, ale minulé SB mě potěšily trochu víc :) i tak 28/40 hvězdiček je super skóre :). A jak jste byly spokojené vy? ;)

Hanny :)


2 komentáře:

  1. Poslední dobou se mi zdá senzabox lepší a lepší, kdežto ladybox horší a horší už si ho neobjednám, protože březnový ladybox byl hroznýý :D super článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si Ladybox teda nekoupila ani jednou, ale pokaždý když jsem pak pozorovala, co v něm je jsem byla ráda, že jsem ho nekoupila :) takže s tebou naprosto souhlasím!!! :) Senzabox je prostě SENZA ♥

      Vymazat