čtvrtek 25. dubna 2013

Be fit!

Krásné počasí ve mně probouzí černé svědomí, že jenom sedím u počítače a vůbec nic pro sebe a svoje tělo nedělám. Pokud půjde všechno podle plánu, tak o letošních prázdninách  strávím hodně času v plavkách a rozhodně nechci být za vorvaně.
Proto jsem si vytvořila plán, který pře odjezdem musím splnit, jenom mi přijde, že jsem si laťku nastavila až moc vysoko. Ale co, ubrat si můžu vždycky...

Můj plán, který cvičím doma sestává z postupného navyšování počtu dřepů, kliků (dámských - u pánských funim jako kůň), sklapovaček a přeskoků přes švihadlo. Jinak jsem minulý rok dostala k narozeninám permici na Cardio a do bazénu,takže se donutím chodit ještě tam.
Nejvíc mi ale dává zabrat jóga pod vedením Jillian Michaels, u toho vážně umírám po prvních deseti minutách (joga video).

Ještě jsem dneska koukala na pár stránek na FB a objevila jsem 30denní výzvu, tak doufám, že se mi podaří dojít až do konce.
(prvních padesát jsem si už splnila, ale bylo to s vypětím všech sil a s vrzáním v kolenou :D)
Nezkusíte tuto výzvu taky? Pokud ano, dejte mi vědět, jak jste na tom :)

Veronica

Žádné komentáře:

Okomentovat