pondělí 25. března 2013

Nový katalog Oriflame č.5 - co mě zaujalo/co jsem objednala.

Dorazil nový katalog od Oriflamu a s ním i nové super věci. Hnedka jsem ho prolistovala a zaujalo mě poměrně dost věcí :). Jelikož teďka ale nemám moc peněz, objednala jsem si jenom jednu (kterou najdete pod perexem a až mi dorazí tak i podrobnější recenzi na ní ;). Všechny fotky jsou ze stránky http://cz.oriflame.com/ a pokud by měl někdo zájem o online katalog, tak stačí kliknout sem. Tak se jdeme kouknout na ty věci, co mě zaujaly:


HANNY !!!

Duo oční stíny, na levé stránce jsou vidět všechny varianty a moc se mi líbí ta Brown/Beige. Mám ale takovou v podstatě od Essence 3D stíny, ale tak tohle vypadá taky moc pěkně ;).

Nádherná vůně, je to taková sladká vůně a ty já ráda :). Píšou: tóny sladkých kaštanů, vanilky a cedrové dřevo. 599kč je teda hodně na toaletní vodu, ale ta vůně .... ♥
Jediná věc, kterou si tentokrát z tohohle katalogu objednávám. Hned jak jsem viděla, že je nový zázračný kelímek a ještě ke všemu kokosový? ♥ No ten jsem prostě musela mít! Však víte, jak já mám zázračné kelímky ráda ne? :) Voní tak božsky, že bych ho hned nejradši snědla :). A za 99kč? Není co řešit! ^^
 

Tohle je vážně SUPER NÁPAD jak píšou :). I když já teda přesně to co je na levé stránce dole dělám pomocí lepenek, ale takhle je to určitě jednodušší ;). Za 69kč barevný lak a druhý za stejnou cenu ;). A vypadá to moc pěkně ^^.

Všechny tyhle NATURE SECRETS mám moc ráda, protože fakt krásně voní. Doma mám melounovou a je to fakt věc, kterou by jste nejradši snědli :D ♥. A tahle je broskvová s bazalkou :).

Koupel s vůní černého rybízu a fialkových makronek ♥. Mám doplňovat něco víc? :). Už stačí snad jenom doplnit, že cena 299kč je změněna na 199kč a objem je 750 ml ♥
Hledáte-li růžovou dokonalost, právě jste jí našli !!! ♥ Kdybych neměla tolik krémů na ruce a tolik sprchových gelů, hned objednávám ♥

A na závěr mám borůvky a levandule pro zklidnění pleti. Voní to jako borůvkový jogurt a je to víc než dokonalý !!!! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat