pondělí 4. března 2013

Eyeliners 1/3

ČÁST PRVNÍ !!! 


Zdravííííííím
Tentokrát jsem si pro vás připravila recenze na oční linky. Jelikož jich mám doma docela hodně, tak mě napadlo je rozdělit do 3 skupin, abych najednou v jednom článku nepopisovala všechny, bylo by to zbytečně dlouhý :). Tak snad se vám bude článek líbit a přicházím teda s částí první ;). 
Mějte se, Hanny!


Ze shora: 
  1. Sephora - Masca Liner (fluid for lashes and eyelids)
  2. Essence - Angel's eyes (08)
  3. Essence - Beach party (10)


  • jak vidíte, tyhle linky jsou hodně třpytkaté, ale kupodivu docela dobře drží
  • nanáší se dost špatně, jelikož vždycky naberete jenom malé množství, takže na linku musíte "namočit" štěteček minimálně 3x aby byla sytá a byla vidět
  • všechny jsem koupila ve slevě, takže cena pro mě byla hodně dobrá - Sephora cca 60kč (ale původně byla něco okolo 200kč) a Essence ve výprodeji za 5 nebo 10 kč. Tomu by ale teda tak kvalita celkově odpovídala
  • ta od Sephory má štěteček uzpůsobený k tomu, aby se daly třpytky aplikovat i na řasy, je to docela hezký, ale z řas to opadá hodně rychle a tak sem tam nějaká třpytka spadne do oka
  • barvy to jsou moc pěkný ♥
  • ty od Essence byly z limitky, takže se už asi nikde neprodávají, ale myslím že to ani škoda není, zase nějakej zázrak to není :D, za těch 10 korun je to fakt tak akorát :)
  • ta od Sephory nevím jestli se ještě vyrábí, ale ta byla o něco lepší, každopádně původní cenu (200kč) bych za to nedala ;)






Žádné komentáře:

Okomentovat