pátek 8. března 2013

Essence 3D oční stíny

Recenze na nové 3D oční stíny od Essence !!!


Stíny co jsem si koupila já mají číslo 04 s názvem irresistible caramel cream.
 
  • výborná výdrž!!!! 
    • vydržely mi celou party, co jsem je měla na sobě (zázrak :D)
  • cena je 79 kč, což je taky úžasný :)
  • je lepší je nanášet prstem, štětcem více práší, ale taky to jde
  • pigmentace je taky super ♥
  • krabička se dobře otvírá, takže s ní nemusíte pokaždé, když se s nimi chcete nalíčit bojovat :D 
    •  to se taky hodí! ;)
  • opravdu nemám co vytýkat! :)
  • PĚT HVĚZDIČEK Z PĚTI 

Na Essence stránkách můžete vidět všechny stíny i jejich názvy.
Já ještě uvažuji o 07 irresistible smoky eye (prostřední řada nalevo - černo-šedá) a 08 irresistible vanilla latte (prostřední řada uprostřed - béžovo-krémová). A co vy? :)

stíny bez blesku

  stíny s bleskem

Žádné komentáře:

Okomentovat