středa 27. března 2013

E.L.F balíček č."radši nechci vědět" :D

Přes online e-shop http://www.elfkosmetika.cz/ nakupuju často a ráda (proto ten nadpis) už ani nevím kolikátá tohle byla objednávka, ale jdeme se na ní kouknout blíž ;).

Hanny ♥


  • cena: 97 kč
  • první věc co mě naštvala u tohohle produktu je ta, že jsem se do ní nemohla dostat :D, to je ale nejspíš mojí nešikovností, jak ale můžete vidět na 2 fotce, je "lehce" (:D) roztržená, protože jsem chytla rapla O:)
  • ale hnedka si to u mě polepšila tím, že je k ní i zrcátko :)
  • opět na barvy koukněte sem, protože ten blesk to opravdu zkresluje :/
  • řekla bych že na mě teda asi moc výrazná, protože jsem poměrně bledule
  • tohle je určitě produkt pro lidi s tmavší pletí
  • obě barvy jsou moc krásné, ale bohužel pro mě ne :(
  • Hodnocení: 







  • cena: 97 kč
  • z těchhle mám opravdu velkou radost, jelikož bydlím v Praze, používám tyhle antibakteriální gely dost často a protože mám víc kabelek, který pořád měním, tak jsem ráda, že aspoň ve třech antibakteriální gel najdu, protože si vždycky zapomenu přendat všechny věci ^^
  • zelený je aloe vera
  • žlutý je vanilka a kokos (ten voní nejlíp)
  • modrý je obyčejný s vitamínem E
  • jsou hodně malinké (objem je 15 ml)
  • ale velká spokojenost! DOPORUČUJI !!!
  • Hodnocení: 






  • cena: 97kč
  • šmarjáááááááááááááá ♥ tohle mi seslalo samo nebe!
  • něco tak úžasnýho jsem už dlouhou dobu neměla
  • jemně to brousí rty
  • jsou tam podle mě kousky cukru (ty hnědý kousky), nebo nevím čeho, ale je to sladký a šíleně dobrý :D
  • voní to přímo božsky
  • obal je hodně pevný ;) není z plastu, nevím z jakýho je materiálu ale když vám spadne tak se aspoň hnedka nenaštípne jako u ostatních plastových
  • Hodnocení: 






  • cena: 39kč (koupila jsem ho ale v akci kdy byla sleva na všechny produkty na rty, myslím že za 27kč nebo nějak tak podobně)
  • už je to "starej známej lesk" dřív jsem si ho už koupila, akorát v odstínu "Bubblegum" - viz článek zde
  • tentokrát ho mám v odstínu "Flirt" a je hodně podobnej "Bubblegum" což je dobře, protože původně jsem si "Bubblegum" chtěla koupit, ale už byl vyprodanej :)
  • z fotek moc není poznat o jakou jde barvu (na fotkách je o hooooodně tmavší a ve skutečnosti tomu tak vůbec není), tak se radši koukněte sem
  • nelepí
  • moc dlouho teda nevydrží, ale to je možná taky tím, že se buď furt cpu nebo aspoň něco piju a taky si pořád oblizuju pusu :D ale tak za tu cenu je výdrž dobrá :)
  • a voní stejně nádherně jako "Bubblegum"
  • Hodnocení: 




  • cena: 39kč
  • tohle je taky "stará známá fixa" která je naprosto výborná
  • perfektně se s tímhle fixem pracuje a jsou to pro mě vůbec nejlepší oční linky na horní víčko, protože s nimi jde udělat fakt tenká čára a prostě jsou perfektní
  • drží hodně dobře
  • tady můžu akorát jenom upozornit na to, že se možná trochu špatně dovírá a nebo jsem byla nepozorná, ale nechala jsem jí pootevřenou a vyschla mi, proto jsem hnedka objednávala novou :)
  • Hodnocení: 






Tak jak vidíte, kromě bronzeru s tvářenkou je to pro mě maximální spokojenost !!! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat