čtvrtek 28. února 2013

Vypotřebováno za - ÚNOR

ZA MĚSÍC ÚNOR

Přináším článek, co jsem za měsíc únor dopotřebovala :). Nafotila jsem pouze pár věcí, jelikož většinou když něco dopotřebuji, tak to okamžitě házím do koše, plastů nebo někam jinam a nenapadle mě to ještě předtím vyfotit :D. Pro více informací, všechno pod perexem ;).
Hanny.



Moje veeeeeeelmi oblíbená řasenka Maybelline Colossal volum' express smoky eyes (myslím, že ten název už být delší nemohl ;D). Tuhle (nebo aspoň jí podobnou) řasenku určitě všichni znáte. Je výborná a už teď mám za ní náhradu a to v podobě v podstatě té samé, jenom s fialovým proužkem a nápisem :). Fotka je ta malá pod touto.


Dalším vypotřebovaným a velmi nutným produktem je deodorant Dove - invisible dry. Mám ho ráda, jelikož nedělá bílé stopy, nepálí, neštípe, voní jenom tak decentně, ale skvěle funguje :). Už je to v podstatě asi jediný deodorant, který používám, vždycky ho pak v Makru kupuju rovnou po 3 kusech a můžu doporučit.


Už dřív jsem o tomto šampónu psala tady v tomto článku, že jsem si ho koupila nově. Tak teďka jsem konečně ten starý dopotřebovala a s tím novým můžu vesele začít :D. Je to šampón pro mastné vlasy od Loréal Professionnel a je taky vážně skvělý. :) 





Já ty laky na nehty prostě žeru asi nebo fakt nevím :D, ale tak aspoň se mi moc nestane, že by třeba vyschly, nebo tak něco :D. Každopádně tohle je lak na nehty od Miss Sporty Disco tech, který svítí pod UV světlem a můžu ho víc než jen doporučit ♥.

Žádné komentáře:

Okomentovat