sobota 23. února 2013

Oriflame - nový katalog = nová kosmetika!!!

ORIFLAME!!! Úžasná kosmetika! :)


STRAWBERRY & CREAM - SCENTED HAND CREAM
První co jsem objednala?
Nejvoňavější krém na ruce s vůní jahod a smetany ♥. Ta vůně? To je něco božskýho :). Nejradši bych to snědla :D. Voní to jak jahody se šlehačkou a ty já mo ráda ;P. Kdo je ujetej na tyhle voňavý věcičky na ruce jako já, tak tohle je přesně pro vás! :)) A cena: využila jsem zlevněnou nabídku z 99kč na úžasných 39kč :).
Abych tady ale jenom nevychvalovala, tak bohužel mu musím i něco vytknout. Je poměrně hodně tekutý a vytvoří vám na rukou takový "obal", který když si jdete umýt ruce se s nimi smyje a máte je pak takové dívně upatlané no. Mě to moc nevadí, protože si stejně po každém mytí rukou ruce znovu mažu, ale někomu by to vadit mohlo ;).
Je to taková záchrana, když nemáte jiný krém po ruce, není zase tolik mastný, ale já mám kůži hodně suchou, proto mi tak nevyhovuje, ale ta vůně?? Z tý bych se pomátla ♥


Hodnocení: 

GLOSSY BOOSTER PEAR & LYCHEE
A o druhé a třetí věci vám povím najednou, jelikož jsou to stejné výrobky, akorát s jinou vůní :). Jde o ovocné lesky na rty. První je s vůní hrušky a má kód 23847. Druhý s vůní liči a s kódem 23848.
Hruška je jak vidíte na obrázku úplně průhledná a fakt krásně voní :). Lesk se trochu lepí, ale má docela dobrou výdrž. Není to ale vysloveně perfektní výrobek, svojí vůní tomu však hodně pomahá ♥. Jak něco tak krásně voní, tak jsem na to nejvíc ujetá :)
A liči je trošku narůžověné, ale na rtech to stejně moc vidět není :). Jinak všechno stejný jako hruška. Vůůůůůůněěěěěěěě :D ♥ MŇAM! :)
Původní cena je 139kč, což mi fakt přijde hodně, ale po slevě je za 59 korun a to už je přijatelná cena a na tu tak ty lesky odpovídají ;).

Hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat