čtvrtek 7. února 2013

Nail art - srdíčka ♥

Tenhle nail art jsem odkoukala od Michelle Phan. Mám její videa moc ráda a myslím, že tohle video je povedený, tak jsem hnedka po kouknutí na video tyhle srdíčka zkusila a je to roztomilý ♥.
Je to vážně super jednoduchý návod jak na srdíčka na nehtech :)

Můžete tu kombinovat spoustu barev a snad všechny budou hezký :). Já jsem zkusila akorát přidat černý srdíčko na původní lak, co jsem měla už předtím na nehtech. 

Nejprve jsem dala růžový od Avonu (viva pink), potom třpytkový růžový od Flormaru (U27) a nakonec černé hvězdičky jsou lakem od P2 (500 eternal). Všechno přetřete jakýmkoli průhledným lakem a je to ;). Jednoduchý, krásný ♥. 

Sice to nemám tak povedený jako Michelle, ale já jsem extrémně nešikovná :D. Každopádně ale trochu jako srdíčko to vypadá a to je hlavní :D.


A nebo přidejte třeba ještě jedno srdíčko v úplně jiné barvě :) já použila bílý lak od Catrice (470 Snow Motion!). Jak píšou i na lahvičce laku, je ho vážně potřeba 2 vrstvy :).


!!! TRAMTADADÁÁÁÁÁÁ :D !!!
Posílám taky jedno velký ♥ pro vás :)) Hanny *


Žádné komentáře:

Okomentovat