čtvrtek 28. února 2013

Greatbox - 2/2 - podrobněji o produktech


Nyní se dostáváme k druhé části Greatboxu a to k popisování podrobněji o produktech ;).
Pokud by někoho zajímala část první stačí kliknout sem ♥.

Snad se vám bude článek líbit a mějte se famfárově :). Hanny ♥


VALENTÝNSKÝ DÁREK !!!
Začnu jedinou nekosmetickou věcí a tím je tohle krásné srdíčko od Swarovski ♥. Musím říct, že se mí vážně moc líbí, délka je tak akorát a srdíčko se nádherně blyští. Za mě určitě palec nahoru a 5 hvězdiček k tomu :).

A co nám o tom napsal Greatbox?
Swarovski Elements – rhodiovaný řetízek s přívěškem tvaru srdce.



Hodnocení:  

ŘASENKA BLUEBERRY VOLUME
Z týhle řasenky jsem taky moc nadšená :). Ten kartáček mi docela vyhovuje (což mě překvapilo) a pracuje se s ním fakt dobře :). Možná bych si jí i znovu koupila, kdyby nebyla tak drahá :(. A taky jí trvá trochu dýl než na řasách uschne, takže se mi obtiskne na horní víčko. Ale tak 4 hvězdičky ode mě dostává, protože je vážně super :)) ale ta cena no ...

A co nám o tom napsal Greatbox?

Lumene, 7ml, běžná cena 359,-Kč 
Řasenka pro bezchybný look bez rozmazání po celý den. Pružný plastový kartáček dodá Vašim řasám objem. Kuželovité, měkké a pružné plastové štětiny dokonale nanesou barvu po celé délce řas a zároveň je efektivně odděluje. 100% organický olej z arktických borůvek vyživuje řasy a pomáhá udržovat je silné.


Hodnocení: 

INTENZIVNÍ ZPEVŇOVAČ NA NEHTY
S tímhle lakem udělal Greatbox radost hlavně mojí mamce :). Má docela problémy se štěpením nehtů a tak je tohle hvězdičkové hodnocení na ní :). Je s ním prý moc spokojená a i cena je podle ní výborná :). Hvězdiček proto dostává 5. :)

A co nám o tom napsal Greatbox?
Mallon Cosmetics, 15ml, běžná cena 100,-Kč
Přípravek zvyšuje kvalitu a trvanlivost laku na nehty. Ideálně chrání nehty proti vlivu vnějších faktorů. Zanechává na nehtové ploténce ochrannou vrstvu. Lze jej použít jako základ pro lak na nehty.




Hodnocení: 

MULTIREGENERAČNÍ KRÉM
První co mě na tomhle krému zaujalo když jsem ho použila bylo to, že krásně voní :). Připomíná mi vůní trochu Hubba Bubba žvýkačky :D. Dobře se vsakuje a je na rukou příjemná, ale ta cena? :(. Jako výrobek je to fajn, sice je škoda, že je ho pouze 5ml, ale tak dobrý. Člověk vyzkouší, řekne si "hm, to je fajn a kolik stojí plný výrobek?" a pak koukne na cenu, spadne mu čelist a radši si koupí Niveu :D. Vzorku dávám 4 hvězdičky, celkově ale pouze 3 :).

A co nám o tom napsal Greatbox?

Swisso Logical, vzorek 5ml, produkt 30ml, cena 960,-Kč
Krém s bohatou texturou pro intenzivní, revitalizující a regenerační ošetření pleti. Výtažky z bambuckého másla a jojobového oleje pleť vyživují a hydratují, zatímco výtažek z echinacey posiluje obranný mechanismus pokožky. Ideální pro suchou či unavenou pokožku, zejména v zimním období.




Hodnocení: 

BALZÁM NA RUCE BIO CANNABIS
Cena je výborná, to musím hned na začátek říct :). Produkt není špatný, mám ráda, když krémy na ruce voní, ale tenhle voní až nějak moc a navíc to není zase tak příjemná vůně. Jinak mi ale docela vyhovuje :).

A co nám o tom napsal Greatbox?

Bio Bione Cosmetics, 75ml, běžná cena 69,-Kč
Hojivý a regenerační balzám vyživuje, ochraňuje vaše ruce. Balzám vykazuje protizánětlivé, antibakteriální, protialergické a regenerační vlastnosti. Má uklidňující a zvláčňující účinky, chrání pokožku před vysoušením a praskáním. 



Hodnocení: 

KONDICIONÉR GENTLE & VOLUME
Viděla jsem slovo bezoplachový a bohužel no. Já vysloveně nesnáším jakýkoliv produkty na vlasy, kde je napsáno bezoplachový. Svědí mě z toho pak hlava a je mi to fakt nepříjemný :D. Takže tenhle výrobek za mě skoro nula bodů no :(. Potěšila mě cena, ta je příznivá a vůně je taky moc hezká :). Snad potěší aspoň nějakou mojí kamarádku ;)
btw: fakt mě pobavilo "jen pro profesionální použití" :D
A co nám o tom napsal Greatbox?

Nouvelle, 100ml, běžná cena 69,-Kč
Bezoplachový nadlehčující kondicionér, který uzavírá vlasovou kutikulu a zanechává povrch vlasu hladký a lesklý. Přináší Vám dokonalé nadlehčení a výživu vlasu díky vysokému obsahu výtažků z lípy stříbrné. 



Hodnocení: 

LETÁČEK + SLEVENKA


1 komentář:

  1. Moc produktů z Greatboxu popravdě neznám :) To Swarovski srdíčko je nádherné, bude se hodit skoro ke všemu!:) Senzabox mě ale zaujal více, osvědčené značky - Make Up For Ever, Yves Rocher .. no všechno bych brala :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat