pondělí 25. února 2013

Greatbox - 1/2 - co jsem v něm našla?


Tak jsem zase jednou projíždělá různé blogy, blogspoty a všelijaké stránky a narazila jsem na slovo Greatbox. Jelikož Senzabox naprosto miluju, zjistila jsem si o Greatboxu něco víc a musím říct, že mě zaujal. A když mě něco zaujme tak co? No samozřejmě si to musím hnedka objednat :). A před pár dny dorazil a já tu jsem se všema informacema :).
Udělám to stejně, jako se Senzaboxem. Nejprve vám povím, co v Greatboxu bylo (to bude část první) a poté, až produkty vyzkouším vám napíšu, jak s nimi jsem či nejsem spokojená (část druhá).
Doufám, že vás článek bude aspoň trochu zajímat a líbit se vám ;).
Kdo si bude chtít Greatbox objednat, nalezne ho na stránkách http://www.greatbox.cz/. Cena je i s poštovným 299kč. Nelze ho teda objednat na dobírku ale převodem (což mě někdy vadí, protože když nejsem seznámená s firmou, která mi něco posílá, tak se chci ujistit, že mi to opravdu pošle a nedojde k tomu, že já utratím peníze a dostanu velký kulový). 


Produkty nejsou špatné, ale nějak mě nenadchly tak, jak tomu bývá u Senzaboxu.
Navíc jsem měla docela problémy s doručením. Nejprve mi psali, že moji adresu nemůžou najít, jestli je v pořádku, tak jsem jim psala že ano, ale stejně nic (asi týden). Tak jsem jim psala mail, kdy mi balíček teda dorazí a nikdo se mi neozval. Tak už jsem se pomalu s Greatboxem i penězmi loučila, ale uběhl zhruba další týden a dneska teda zazvonil pošťák, že má pro mě balíček.
Tímhle mě teda docela zklamali a ani obsah mě neuchvátil. Myslím, že Senzabox je mnohem lepší :). Nemůžu říct, že Greatbox nedoporučuji, ale pokud bych si měla vybrat tak 100% volím Senzabox ;). Další Greatbox si teda neobjednám a uvidíte tady už jenom Senzabox ;)). ♥
H A N N Y

A co bylo v Greatboxu? Vše najdete pod perexem ↓

V krabičce bylo celkem 6 věci.


Řásenka - Lumene Blueberry Volume

Náhrdelník - Swarovski

Diamond Base - Mollon PRO 

Multi regenerační krém - Swisso Logical

Balzám na ruce - BIO

Body Booster - Nouvelle

Žádné komentáře:

Okomentovat