pátek 22. února 2013

E.L.F ... co jsem na stránkách objevila a "musela" mít?

Jak jsem slíbila - recenze na E.L.F kosmetiku. Snad vás potěší - Hanny ♥


LOTION WIPES - CUCUMBER & MELON
Koupila jsem si odličovací ubrousky s okurkou a melounem.
O těchto ubrouscích nemůžu říct nic jinýho než PERFEKTNÍ a všem je vřele doporučuji jak už jsem psala např. tady. ♥ A cena: 97kč.


Hodnocení: 

SHINE ERASER - OIL BLOTTING SHEETS
Další věcí jsou tyhle matující papírky na pohlcování lesku. V balíčku jich je 50, což je podle mě dobrý množství. Je to vážně super věcička! V pohodě se vám vejde do kabelky, takže to můžete mít kdykoliv po ruce ;).
A cena: 39kč (já jsem využila slevu a byly za 27kč)


Hodnocení: 
ALL OVER COLOR STICK
Multifunkční líčidlo v tyčince jsem si pořídila v odstínu 3103 lilac petal. Barva se mi moc líbí, jako tvářenka se hodí teda podle mě jenom na večer, jelikož má v sobě hodně třpytek a ve dne je to na mě moc výrazné. Dá se však použít i jako stíny (to jsem teda ještě nezkusila, ale myslím, že by to mohlo být pěkné :]) a 100% jako rtěnka. To jsem zkoušela a dá to rtům takový růžovostříbrný nádech. Cena je 39kč (já jsem opět využila slevu a měla jsem to za 27kč) a hmotnost jsou 4g. Podle mě je toho docela dost a za skvělou cenu. Výdrž sice není moc dobrá, na rtech aspoň moc ne (ale tak to asi u mě žádná, protože se furt něčím cpu :D), ale zase úplně špatná taky není. Myslím, že zkusit to může každý, protože ať 39 nebo 27 korun je výborná cena. 


bez blesku

s bleskem


Hodnocení: 

HYPERSHINE GLOSS
Poslední věcí, co jsem si koupila byl ultra zářivý lesk - efekt skla.Opět cena je 39 korun ale teďka ve slevě ho máte za 27. Mám ho v odstínu 9019 Bubblegum a nemám mu co vytknout. Krásná barva, ještě lepší cena, pěkně voní - prostě mu dávám jedničku a 5 hvězdiček k tomu :). Velké doporučení. ♥





Hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat