sobota 5. ledna 2013

Relax - zimní edice (jablko se skořicí)

zdroj: facebook.com - stránka "Relax"

Tak aby jsme tady neměli pořád jenom kosmetiku, oblečení a takovýhle věci, tak vám sem dám i něco na zub :). Je to džus od značky Relax - zimní edice a příchuť je jablko se skořicí. Musím říct, že je fakt výborný ♥. Chutná jako jablkový kompot a ten já mám moc ráda :). Měla jsem obyčejný Relax džus s příchutí jablko, ale přišel mi až moc sladký (a to já mám ráda hoooodně sladké věci ;]) a byla v něm moc cítit ta tzv. "chemie". Tenhle je teda taky dost sladký, ale né tak "chemicky". Stojí asi 25 korun nebo tak, takže pokud vám nebude chutnat, tak to není zase tolik "vyhozených peněz". Kdyžtak napište, jak chutnal vám :).

Hvězdičky? 4/5

Těším se na vaše komentáře! Hanny :)).

A nebo máte taky na straně návod, jak si připravit horký nápoj z tohohle džusu. Sama jsem to nezkoušela, tak pokud někdo ano, určitě napište, zda vám chutnal nebo ne ;).


Žádné komentáře:

Okomentovat