pátek 18. ledna 2013

Pěny do koupele - Sephora

Na dnešní článek jsem si připravila recenzi na pěny do koupele. Mám tu 2. Oboje ze Sephory. První s názvem buller á (??? :D) a druhá bain bubble bath :). Tak se do toho dáme ;).

PRODUKT ČÍSLO JEDNA

Tuhle pěnu do koupele mám už vážně strašně dlouho, chtěla jsem jí zrovna vyhodit, ale řekla jsem si, že ještě předtím jí aspoň vyfotím a něco vám o ní řeknu.
Vůně: Voní moc krásně - guaya passion, takže tady není o čem mluvit :).
Kde ji sehnat?: V tom je právě ten problém, myslím, že už se nikde neprodává, ale jak vidíte, koupila jsem jí v Sephoře. Viděla jsem jí jednou v časopise a nejvíc mě na ní zaujalo to, že se z ní daly dělat i bublinky. Pěna do koupele ála bublifuk? No to jsem přece musela mít! :D - žádný zázrak to ale nebyl, bublinky to dělalo ale jenom takový malinký a ještě špatně :(.
Cena: Je ze Sephory, takže zbytečně drahá, ale přesně už nevím. 
Hodnocení: Byla to prostě obyčejná pěna do koupele, akorát s bublifukem. Jako dárek a sranda možná dobrý, ale jako produkt to za nic nestálo.
Dám jí akorát 2 hvězdičky a NEDOPORUČUJI (pokud by jste jí teda nějakým zázrakem ještě někde někdy objevili ;)).

PRODUKT ČÍSLO DVĚ

Naopak tahle pěna do koupele je 100% k dostání ve všech Sephora obchodech a ještě většinou když dělají nějakou kolekci (jako byla naposledy myslím s názvem Psychedelic), tak přidávají i tyhle pěny.
Vůně: Koupila jsem si dvě (tuhle mandlovou + pižmo a kokosovou). Kokosovou jsem dala kamarádce a ta voněla vážně nádherně. Já mám kokos moc ráda, takže spokojenost největší ♥. Tahle už tak pěkná není. I když mám vůni mandlí moc ráda, tahle mi prostě nevyhovuje. Né, že by vysloveně smrděla, ale ten kokos byl určitě mnohem voňavější.
Kde ji sehnat?: V Sephoře :)
Není tak špatná jako předchozí, ale celkově pěny do koupele moc ráda nemám. Kokosové pěně do koupele bych dala hvězdičky čtyři, téhle dávám pouze 3/5.

 Mějte se a bublinkujte :)) Hanny.



 




Žádné komentáře:

Okomentovat