neděle 13. ledna 2013

Oriflame (very me) - pink me perfect

 
Tenhle lesk na rty mě hodně překvapil. Asi jsem si to taky špatně přečetla, když jsem si ho objednávala, ale předpokládala jsem, že je bezbarvý a voní po malinách. Po malinách teda voní a to vážně nádherně, ale jak již můžete vidět na obrázku nahoře, po cca 5 minutách změní barvu.

Vůně: Jak už jsem psala, voní po malinách a je to vážně moc krásná vůně
Výdrž: Ta je podle mě až moc velká :D. Nemohla jsem to dostat ze rtů ani odličovačem. Zmizelo to asi až tak po dni, samozřejmě byla o něco světlejší, ale pořád tam byla. Nejvíc na okrajích rtu, "uvnitř" už samozřejmě tolik ne.
Barva: Je pěkná, ale trošku jiná než na obrázku, bohužel se mi to nepodařilo vyfotit, jelikož mi ukradli kabelku, ve kterým byl i tenhle lesk. Je taková sytější a řekla bych víc do fialova, ale pokud vám tyhle barvy sluší, tak si jí určitě kupte. 
Kde se dá sehnat: Opět Oriflame - tady - můžete kouknout, nebo u vaší "oriflame lady"
Cena: V katalogu píšou 119 kč, ale já jí koupila v nějaký akci asi za 50 kč.
Obsah: 10 ml (tubička je malá, ale podle mě vydrží dlouho, jelikož ho stačí nanést málo - a navíc se krásně vejde do kabelky a nezabere skoro žádné místo)
Co nám říká Oriflame: Toužíš po lesklém odstínu, který se hodil přesně ke tvým rtům? Průsvitný lesk po nanesení reaguje s přirozenou strukturou tvé pleti a promění se v tvůj osobní, perfektní odstín růžové.
Já osobně si jí už podruhé nekoupím, jelikož si radši zvýrazňuji víc oči než rty, ale pokud máte radši výraznější rty, tak tenhle "lesk" je přímo pro vás :).


Celkově bych jí dala tak 3 hvězdičky z 5.



Přeji krásný den :). Hanny ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat