středa 30. ledna 2013

Lednový Senzabox 1/2 - co jsem v něm našla?



Konečně jsem si vyzvedla svůj lednový senzabox a rozhodla jsem se, že vám nejprve napíšu, co jsem v něm našla :) - to bude první článek/příspěvek. Vím, že už je to určitě na hodně blozích a asi jste to i nejspíš viděli co tam je, ale baví mě o tom psát a tak vám o tom něco stručně napíšu :).
A druhý příspěvek který přídám, bude podrobněji o produktech, protože ještě dneska všechny nestihnu vyzkoušet a hlavně by to bylo narychlo a co se na první "použití" může zdát jako perfektní produkt může na druhý zklamat a naopak :). A ráda bych, abych vám tady napsala vážně to co si myslím a co mám aspoň trochu ozkoušené a né jenom ke všemu "super, vyhovuje, doporučuju, čus!" :D ;).
Tak snad vás článek aspoň trochu zaujme a budete se těšit i na druhou část :). Zatím se s vámi loučím a přeji hezký zbytek dne, noci, týdne všeho ♥ HANNY ^^

1. produkt
FLEUR DE SANTÉ - SUGAR-MILK BODY CREAM
2. produkt
SALCURA - ANTIAC ACNE CLEARING SPRAY
3. produkt
GARNIER FRUCTIS STYLE - ELASTIC POWER FIX LAK NA VLASY
4. produkt
FREEMAN - PLEŤOVÁ MASKA AVOKÁDO A OVES
5. produkt
ZIAJA - PŘÍRODNÍ OLIVOVÝ KRÉM
6. produkt
RITUALS - UNIKÁTNÍ SPRCHOVÁ PĚNA FUJIYAMA/YOGI FLOW
7. produkt
DERMACOL - INVISIBLE FIXING POWDER

Žádné komentáře:

Okomentovat